Een nieuwe huisstijl met dubbele laagjes...

Immo Albatros schakelt een versnelling hoger. In het hartje van De Panne zwaaien binnenkort de deuren van een tweede, fonkelnieuw bijkomend kantoor open. Met een volledig nieuw logo en huisstijl, wil Team Albatros deze nieuwe mijlpaal extra glans geven. En wie mocht instaan voor de nieuwe look? Ja, wij dus.

Dubbel laagje

Na dertig jaar laat het Pannese vastgoedkantoor zijn albatros los. Of toch niet helemaal. Wie goed kijkt naar het nieuwe logo, kan er een vogelkop met opengesperde vleugels in ontwaren. Maar de modale kijker zal er vooral een golf in zien. Een leuk dubbel laagje.

Dubbel accentkleur

Marineblauw en knalgeel blijven de toon voeren ten huize Albatros. Alhoewel. Aan dat kleur wordt magenta toegevoegd. De diensten Verkoop en Verhuur communiceren met geel als accentkleur. De dienst Beheer Gebouwen (syndic) gaat volop voor magenta. Leuk, subtiel en onderscheidend.

Lettertypen

Voorts kozen wij voor een vrij robuust lettertype voor de merknaam Albatros. Een brede, geschreefde letter, die de decennialange ervaring (én de goede reputatie) symboliseert. Albatros wil een rots in de branding zijn voor haar klanten. Het woord “immo” is dan weer fijn en eigentijds.

Dankbaarheid

Dank aan Vanessa en Bram en hun enthousiaste team voor hun (jarenlange!) vertrouwen in Cassius!